Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. november 14., vasárnap

Amikor semmi sem jó

Vannak olyan napok, amikor már az ébredéskor látszik, hogy jobb lett volna ki sem kelni az ágyból. Bal lábbal keltem, hisztis vagyok és minden bajomra van. Ha süt a nap, az a baj, ha esik, akkor meg főleg. Egy csomó dolgom lenne, el vagyok maradva a házimunkával szokás szerint, de nincs szívem elhanyagolni a gyerekeket sem. Jó lenne egyet kirándulni is, már olyan régen voltunk! Ha viszont mégsem állok neki a takarításnak, akkor meg az a bajom! Nem tudom, mit akarok. Vagyis dehogynem, mondjuk minimum 3 felé szakadni, akkor talán mindenre lenne időm. Nem, kell egy negyedik én is, akinek saját maga is eszébe jut néha. Utálom magamat, amikor ilyen vagyok, tudom, hogy elviselhetetlen vagyok, mégsem tudok ellene tenni. Férj szó nélkül ugrik, mire megfőzöm magamnak a vödörnyi kávét, kitakarítja a fürdőt. De ettől csak dühösebb leszek: én akartam!!! Attól eltekintve, hogy senki sem tudja olyan alaposan kisúrolni a fürdőszobát, mint én (szerintem...), nekem ma pont erre lett volna szükségem, hogy egy kicsit kiéljem magam a házimunkában. Ha más csinálja meg helyettem, az nem segítség, ellenkezőleg, csak rosszabbul érzem magam tőle. Miért nem tudja ezt már megérteni 10 év házasság után??? Miért nem tud olvasni a gondolataimban? Igen, hálátlan dög vagyok, tudom... De amikor minden a bajomra van, akkor képtelenség a kedvemben járni. Ha van rajta sapka, azért, ha nincs, akkor azért... Ááááá, legszívesebben megpofoznám saját magam. De elmúlik, holnapra már minden sokkal jobb lesz. Nem engedhetem meg magamnak ezt a lazulást, irgumburgum!!! 


2 megjegyzés:

Flögi írta...

Ilyenem nekem is szokott lenni. Pasik persze rávágják: menstruációs dili! De hát nem is menzeszkor van! :-) Én nyűgnek nevezném. Amikor a jó sem jó, valami miatt olyankor legjobb fetrengeni és meg sem próbálni semmit sem csinálni, de még attól is hisztis leszek. Szerencsére ilyen csak ritkán van, de akkor nem csak a környezetemnek vagyok elviselhetetlen, hanem saját magamnak is.

Krinya írta...

Dettó ugyanez :)) Igaz, most nálam igazuk lenne a pasiknak, bár ez általában nem szokott befolyásolni, lehet, csak véletlen egybeesés...
Ma azért már sokkal jobb :))