Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 10., szombat

Nehéz búcsú

Ezt most találtam. Itt.  Kész vagyok!!!

Nehéz búcsú

Tudod, milyen, ha elhagynak?
Ha elhagy, ki testedből fakadt?
A gyerekkor gyorsan elszaladt
Elhagyva kis játékokat
S a lány, ki felnőtté ért
Párra talált s oly eltökélt
Követi őt, bármi legyen
Hisz fűti még a szerelem…
Szinte érzed, hogy kiszakad
A lelkedből egy kis darab
Gyorsabban, mint a gondolat
Elszáll a fájó pillanat
Mikor még bátran nézheted
A drága édes gyermeked…

…itt ülsz, s nézed a négy falat
Könnycseppek mossák arcodat
S arra gondolsz: adja az ég,
Hogy hamarosan láthasd még
Adja, hogy ő boldog legyen
Baj ne érje ott a messziben
Hol minden új és idegen
Segítse őt a végtelen
szeretet, mely szívedben él
Kapj megnyugvást a könnyekér’
Majd fáradt tested megpihen
Csak szíved dobban hevesen
Aggódva dobol szüntelen:
„Vigyázz magadra édesem!”


8 megjegyzés:

akárki írta...

Kedves Krinya!
Köszönöm, hogy beillesztetted a versemet.
Minden jót Neked :)
(dreaming vagyok, csak itt a bloggeren akárki néven is vezetek egy verses blogot :D)

Krinya írta...

Kedves dreaming!

Én köszönöm, hogy megoszthattam ezt a csodálatos verset, annyira megérintett!!
Neked is minden jót kívánok!

akárki írta...

Köszönöm.
Akkor írtam a verset, mikor az elutazásuk előtt utolsó alkalommal volt nálam kint Kislányom...
Ő ott aludt...elnéztem...belegondoltam, hogy ezt milyen sokáig nem tehetem majd meg :(((( - és jött ez a vers...
Egyébként is írok (itt olvashatóak verseim, ha érdekel: http://www.poet.hu/user/dreaming58/versek )
Neked/Nektek is minden jót kívánok :)
Szeretettel Dreaming azaz Éva

akárki írta...

...ja és az kimaradt: 15 év??? az már durva :S
...és jó utat :)

Agni írta...

Akárki/dreaming: én 23 év elmúlt...de semmi nem változott bennem, úgy érzem. Csak sehol nem vagyok otthon:(

Agni írta...

Én is köszönöm a verset, megsirattam az elmúlt fiatalságom, a félig itt leélt életem..

akárki írta...

Kedves Ágni - át tudom érezni...bár nálunk én az "itthon maradt" fél vagyok...
...éééés holnap jönnek :)))))

Krinya írta...

De jó nektek! Mennyi időre? Érezzétek nagyon jól magatokat együtt!!