Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. október 22., péntek

Az első kő

... legördült végre a szívemről!!! Vagyis igeeeeen, leadtam a szakdolgozatot, lesz, ami lesz!!! El sem hiszem! És most végre aludhatnék egy kicsit - mert egy hét pihenőt engedélyeztem magamnak, mielőtt nekiállok az államvizsga tételeket kidolgozni -, hát naná, hogy nem bírok ellazulni! Már tegnap éjjel is álmatlanul forgolódtam az ágyban, amikor már éjfél előtt le akartam tenni a lantot. Bezzeg tanulás címszó alatt milyen jókat tudtam bólogatni itt a gép előtt! Kész vicc, ha egyszer túl leszek ezen az egészen, majd írok egy-két éjszakai sztorit, hogy milyen pózokban képes beájulni az ember... aki nem próbálta, el sem tudja képzelni :)) Majd ha már kívülről szemlélem az egészet, biztos jót röhögök rajta :-))


2 megjegyzés:

Agni írta...

Gratulálok, így tovább! Valamikor én is munka mellett tanultam, nem bírnám újracsinálni ha fizetnének sem!!:)

Krinya írta...

Köszönöm :)) Azért tényleg döbbenet, hogy az ember mire képes, nem is hinnénk :)) MOst utólag visszagondolva már nekem is olyan nehéz elképzelni,hogy hogyan bírtam terhesen, meg újszülött mellett tanulni, most úgy érzem, nem bírnám, ugyanúgy, ahogyan azt sem bírnám elképzelni, hogy még munka mellett ezt hogy lehet bírni, de amikor az ember abban a szituban van, akkor automatikusan csinálja, mert muszáj.