Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. október 4., hétfő

Kreatív blogger

Nos, ezt is megértem, megkaptam (blog)életem első díját! Tényleg annyira örültem neki! Köszönet érte Ágninak!
A szabályokat idemásolom:


1: tedd ki a blogodba a kreatív blogger emblémát
2: válassz öt embert, aki véleményed szerint érdemes rá
3: írd ki a nevüket, és lapjuk linkjét (címét)
4: szólj nekik priviben, hogy feltétlenül nézzék
    meg blogodat, ahol szerepelnek

Nahát, nehéz dolgom van, mert Ágni már megelőzött néhány blogger esetében, de azért még így is akad 5 kedvenc blog a tarsolyomban :-))
Akkor legyen (a sorrend teljes mértékben véletlenszerű, nem kedveltségi sorrendet akarok tenni közöttük):

Flögi másik blogja: Flögi utazásai
Detti blogja: A mindennapok forgatagában
Whitefrost blogja: Dérék mindennapjai
Helga blogja: forditottvilag
Norico blogja: +++N+++

Kérlek másoljátok le a díjat innen és adjátok ti is 5 erre érdemes bloggernek!

4 megjegyzés:

Detti írta...

Köszönöm szépen! :) Pedig fele annyira se írok jól, mint Te. Szeretem, ahogy megfogalmazod a dolgokat! :)

Krinya írta...

Csak ne szerénykedj :-)) Nekem is tetszenek a te írásaid! És zabálnivaló Manód van :-))

Whitefrost írta...

Nagyon szépen köszönöm Neked,hogy gondoltál rám bár szerintem nem írok jól, bezzeg Te, minden szavadat csak úgy iszom olvasás közben

Unknown írta...

Σας ευχαριστώ πολύ :)