Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. február 21., csütörtök

Sztrájkolunk

Tegnap általános sztrájk volt Görögországban, megszokott dolog, főleg mostanság, nem is részletezem. Ami minket is érintett, hogy a tanárok is felfüggesztették a munkát egy napra, két nagyobbik csemetém nagy boldogságára. És ha már ők nem mentek iskolába, nyilván Fotinit sem menesztettem itthonról, egy nap pihenés neki is kijár (na meg nekem is, megúsztam a reggeli korai kelést :P )
Este a kicsilány beszámolt telefonon az apjának:
- Ma nem mentem oviba, mert a testvéreim sztrájkoltak... :D 
- ......
- Nem, én nem sztrájkoltam, csak szolidáltam velük...
Honnan szedi ezt a dumát???? Szerintem politikus lesz...



4 megjegyzés:

zsofka írta...

Hoppá !! Gratulálok a Meglepetéshez !! :)
Zsofka Stavrosból

Krinya írta...

Köszi :)))

Arzénka írta...

Azta, micsoda meglepetés! :) Gratulálok!
Feltehetem a kérdést: és ezt így hogy? :) <3

Krinya írta...

Hát tudod, a méhecskék meg a beporzás... :P Ígérem, hamarosan jövök beszámolóval, mert valóban vagy 2 év történéseivel le vagyok maradva... azóta sok minden törpént :)