Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 5., hétfő

Imádság

Minden este imádkozni szoktunk a gyerekekkel lefekvés előtt. Egy ideje már Fotini is aranyosan utánozza őket, összeteszi a két kis kezét és ugyanúgy mormog ő is, mintha az imádságot mondaná. Ma este gondoltam megtanítom neki szó szerint. Mondta is szépen utánam, ahogyan azt kell: "Én Istenem, jó Istenem, lecsukódik már a szemem, de a tied nyitva Atyám, amíg alszom..." - nos, eddig a részig minden szép és jó volt, itt azonban felpattant és ellentmondást nem tűrő hangon közölte: - Nem alszom!!! 
Szó szerint feküdtünk a röhögéstől :-D


2 megjegyzés:

Detti írta...

:) Nagyon tündér a leányzó! :)
Lehet, hogy van ebben az esti imában valami, mert ezen én is töprengtem gyerekkoromban. A végén annyit, hogy a kedvencem lett. :)

Kérhetek egy email címet, mert meghívós lesz a blogom és emailek alapján tudok meghívni.

Krinya írta...

Vicces, a nagyobbak is sokszor kielemzik az imát, hogy pontosan mit is jelent... én még sosem gondolkoztam el rajta előtte, de most hogy mondják, téééényleg :))
E-mail címet elküldtem priviben