Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 15., csütörtök

Honvágy

Az utazás fáradalmait még mindig csak próbáljuk kipihenni. Nem segít az idő sem, rettentő meleg van, de nem panaszkodom, erre vártam már mióta. Csak éppen aludni nem lehet, meg a házban megmaradni sem, így irány a tengerpart. Ott se jobb a helyzet, és még jól le is fáraszt a fürdőzés. De úgy szép az élet, ha zajlik. Ezen a héten apa is szabadságon van, ki kell használni. Nincs idő gondolkozni. Máskor az utazás után kell pár nap, mire minden a régi kerékvágásba kerül, most valahogy belecseppentünk a mélyvízbe. De ennek is megvan a böjtje. Kell, hiányzik az a pár nap visszaszokás, amíg az ember még nosztalgiával gondol arra, hogy na, 2 napja ilyenkor még.... Valahol olyan ez az érzés, mint a gyász, időt kell adni neki, át kell élni, átérezni a szenvedést, hogy az ember utána megtisztulva folytatni tudja. Amíg nem tudod kiadni magadból a fájdalmat, addig ott lapul, rejtőzik valahol mélyen, és a legváratlanabb pillanatban előtörhet, mint egy támadó fenevad. A honvágy is pont ilyen. Ma délután minket is megtámadott. Éppen a tengertől indultunk hazafelé, amikor Fotini kérdezte, hogy hova megyünk, mondom neki, haza. Akkor nyugtázta is, de amikor megálltunk a házunk előtt, eszeveszett sírásban tört ki. Meglepődtem: most mi a baj? 
- Hazaaa akaroooook! - bömbölte a kicsi. 
- De hát itthon vagyunk!
- Nem ide, a mamához akarok!!!
Erre persze Malvina is rákontrázott, hogy ő is a mamát meg a papát akarja, ott sírtak mind a ketten az autóban! 
Micsoda telepátia, én is éppen azon agyaltam az autóban, hogy mennyire hiányoznak nekem, mindhárman, a dédikével együtt!!! Tényleg fura, hogy pár napja még együtt lehettünk egész nap, most meg már csak egy elérhetetlen álommá váltak - egy időre :-(( Szinte fizikailag hasított belém a tudat.
Az alattomos szörny nem hagyja magát elfojtani, amikor legkevésbé számítasz rá, előtör és belédmar! És én még azt hittem, hogy ezúttal könnyen ment. Hát nem! Hiányoztok!


1 megjegyzés:

Megara írta...

edesem :(
puszi nektek!