Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 9., péntek

Elveszítettem a nagy Ő-t

Éjszakákat töltöttem a keresésével. Azt hittem, már sosem találom meg, aztán egyszercsak rámköszöntött. Első látásra tudtam, Ő az! Azt hittem, őt már sosem fogom megunni.
Aztán ma délután egyszercsak szó nélkül eltűnt. Csak egy üzenetet hagyott, de nem tudtam, mire vélni. Amíg rá nem kattintottam a Scrappin' Blogs oldalára. Nem az ő hibájuk, hogy  a PhotoBucket nem akar többet "játszani" velük. De miattuk én most elveszítettem azt, amit olyan régóta keresek: a tökéletes bloghátteret :-(( Na most kereshetek újra... Nem hiszem, hogy még egyszer valami ennyire fog tetszeni, mint "Ő"... De persze a remény hal meg utoljára... 
Ennél nagyobb bajom ne legyen az életben :-D 


Nincsenek megjegyzések: