Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. január 27., csütörtök

Kórház a falu szélén

Valahogy így éreztem ma magam. Délutánra már Malvina is lázas volt. Nem volt egyszerű menet: egész nap lázat csillapítottam, hűtőfürdőztem, teát főztem, rohangáltam fel-alá... Ameddig lehet, igyekszem elkerülni a gyógyszereket, általában be szoktak jönni a természetesebb gyógymódok. A tuti befutók náthára, megfázásra, torokfájásra, köhögésre: propoliszos méz, kamillatea, Halls tabletta, eukaliptuszolaj és orrcsepp gyanánt forralt tengervíz.  Ez az öt dolog nálunk általában bőven elég a sikerhez. 
Egyébként elég makacs járvány van, mindenki, akit ismerek, beteg... Stefanos osztályából ma csak 4-en mentek iskolába :-O Nem baj, legalább nem maradnak le nagyon, ennyi gyerekkel úgysem haladnak tovább a tananyagban :-)) 
A helyzet szerencsére nem annyira vészes, a fejfájáson, lázon és gyengeségen kívül nem sok tünetet produkáltak, és állítólag 3 nap alatt át is fut rajtuk a vírus. Nagyon remélem! Azt ismételten megállapítottam, hogy törvényi úton kellene betiltani a hímnemű egyedek megbetegedését! Már egy "sima" 38 fokos lázba is készülnek belehalni... és még a gyerek tűrhető, az apjuknál rosszabb pácienst viszont nem hordott hátán a föld. Reszketek, hogy nehogy ő is elkapja, mert azt nem lehet elviselni. Már egy fejfájástól is olyan hisztit le tud vágni, mint aki a végét járja. Még szerencse, hogy ma nem volt itthon bacikat nyalni, reméljük, megússza. Bár annyi erővel a munkahelyén is elkaphat valamit. Remélem, én is kimaradok a szórásból, mert egy anyának tilos megbetegedni... Amikor elnézem a gyerekek szenvedését, sokszor eszembe jut, hogy bárcsak inkább én lennék beteg helyettük, de aztán gyorsan rájövök, hogy az senkinek sem lenne jó.  Ki gondoskodna akkor a családról? Na és rólam?
Á, mondjon le az összes betegség!


4 megjegyzés:

Whitefrost írta...

Gyógyuljatok meg mihamarabb és nagyon jó utat kívánok Nektek

Detti írta...

:( Gyors gyógyulást a gyerkőcöknek. Remélem szombatra mindenki rendben lesz. Vigyázzatok nagyon hazafelé!

Agni írta...

ismételten gyógyulást, majd jelentkezz otthonról is! Remélem nem kell betegen vinni őket haza:(( Nekem is kapar a torkom és rettegek, ha én kidőlök, ránk omlik a ház..

Krinya írta...

Köszönöm! Ma már jobb volt egy kicsit a helyzet, bár Malvina estére megint lázas lett :(( Viszont úgy néz ki, ha holnap mindenki láztalan, akkor mégiscsak elindulunk este, nem várjuk meg, míg más is megbetegszik :S Otthonról mindenképpen jelentkezem!

Ágni, neked is jobbulást, nem, tényleg nem betegedhetünk meg mi, anyák :))