Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. szeptember 29., szerda

Esőcsináló

Napok óta lóg az eső lába. Nem nagyon, itt felettünk szépen süt a nap, de a környező hegyek fölött fekete felhők gyülekeznek. Érezni a páratartalomból - és a nyomott hangulatomból -.  hogy valami készülődik. Több napja nem öntöztem már a virágaimat, mert arra számítottam, ha előbb nem is, de éjszaka majd biztos esik. Hát nem. Nem mintha hiányozna, de azért egy éjszakai zuhé megkönnyítette volna a dolgomat, ami a kertészkedést illeti. Ha nem, hát nem, ma már muszáj volt locsolnom, szinte esedeztek már szegény kis kincseim a nedvességért. Beadtam a derekam. Ehhez tudni kell, hogy a kis kert öntözése nem 5 perces művelet. Inkább fél délutános, még ha csak összecsapom is. Nos, éppen végeztem, még a slagot göngyöltem vissza a helyére, amikor megeredt az eső... Biztos voltam benne. 
Ha valaki esőt akar rendelni, csak szóljon nekem! Ugyanez beválik erkély- vagy autómosáskor is, illetve ágynemű- és egyéb nagymosásnál, amikor csak a kinti szárítóra férnek fel a mosott rongyok ruhák....
Ki lehet próbálni, garantált siker!!! 

2 megjegyzés:

Whitefrost írta...

Én csak a teraszra tudok teríteni és ha kimosok 3 adag ruhát, kiterítem az biztos, hogy egy hétig zuhog, a ruhák meg alig száradnak:-(

Krinya írta...

Lehet, hogy közös vállalkozást kellene nyitnunk? Mondjuk, valahol a Szahara közelében... :P