Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. szeptember 30., csütörtök

Gyónás

- Itt az ideje, hogy elbeszélgessünk. 
- Igen, tudom. Már régóta aktuális, csak sosincs rá idő. 
- Te mondtad, hogy arra van idő, amire időt szakítasz, nem? 
- Igen, de ez most más... Tudod, a szakdolgozatom...
- Persze, persze. Szorít a határidő, tudom. De valami mindig van. 
- Na igen. De már nem sokáig. Csak januárig kell kibírni, aztán az államvizsga után...
- Már megint a határidők. Éppen te mondod ezt, akinek az a hitvallása, hogy minden percet élvezni kell, és nem csak távoli célok felé loholni...
- Igen, de ez most más. 
- Ideges vagy, türelmetlen, és elviselhetetlen. 
- Azt hiszed, nem tudom? 
- És azt is tudod, hogy már megint undok voltál Vele?
- .... (sóhaj). Nem tehetek róla, egyszerűen ilyenem volt. De ő megérti. Mindig megérti. 
- Biztos vagy te benne?
- Nem. 
- Mindent megtesz neked, szívét-lelkét kiteszi, te meg úgy viselkedsz vele...
- Tudom, tudom. Nagyon sajnálom. Én tényleg nagyon értékelem, hogy ennyit segít, nélküle nem is tudom, mit tennék. Na és hogy ennyire türelmes velem, és elviseli a hülyeségeimet.... és...
- És ő ezt tudja? 
- Háááát... 
- Mert itt nekem ódákat zengedezel róla esténként, amikor ő már mélyen alszik, aztán napközben meg mégis undok vagy. 
- Igen, ezt már mondtuk. Csak tudod, a fáradtság, a stressz... Kikészít már ez a kialvatlanság! 
- Tudom, én is ott voltam. De akkor is, szedd össze magad! Már látod a végét!
- Látom, csak elfáradtam. Most így, a cél előtt. 
- Kitartás! És ne azokon tölts ki a mérgedet, akiket a legjobban szeretsz!
- Igen, tudom, azt hiszed, nem látom, mit csinálok? Tudom, ez gyenge kifogás, de ugye ott a legkönnyebb kiadni a fáradt gőzt, ahol a legkevesebb ellenállásba ütközik. Igen, ez így szánalmasan hangzik. Miért éppen azt a legkönnyebb bántani, aki a legközelebb áll hozzánk? Talán mert tudjuk, hogy úgyis megbocsájt?
- Meddig? Szerinted a végtelenségig elviseli a hisztidet?
- Nem. Csak már legyek túl ezen az egész államvizsga-dolgon, aztán én leszek a legdrágább feleség  (gyermek - behelyettesítendő...) az egész világon!!!
- Már megint távolban gondolkodsz. És ha akkor már túl késő lesz? 
- Igazad van, néha én is félek ettől. Nem szabad visszaélnem a türelmével. Igazságtalan vagyok. Megpróbálom, ígérem, tényleg megpróbálok türelmesebb lenni. Igazából nem is nekem lenne szükségem türelemre, vagy legalábbis nem vele szemben. Ő aztán a legkevésbé sem tehet semmiről. Nem az ő hibája, hogy annak idején abbahagytam a fősulit, mert nekem 20 évesen még fontosabb volt a szórakozás, mint a jövőm. Most verhetem a fejemet a falba. Örüljek neki - és örülök is -, hogy ő támogat ebben az egészben. Maximalista vagyok, mindenhol igyekszem megfelelni, és most úgy érzem, besokalltam.
- Fel kell állítanod egy fontossági sorrendet. 
- Az megvan. A gyerekek az elsők, ez sosem változhat. Szükségük van rám. Velük is türelmetlenebb vagyok a kelleténél.
- Na jó, az talán még belefér. Bár tény, hogy biztosan megérzik a feszültségedet, és ettől ők is idegesebbek. 
- Nem tudom, másra már nem futja az erőmből. 24 órás anyaszolgálat, aztán éjszaka jöhet a tanulás. Onnan faragok le, ahonnan a legkevésbé fáj. Háztartás? Rémálom, néha sikítani tudnék, ahogy ez a lakás kinéz. 
- Nem baj, az megvár. Ne térj el a témától. 
- Hmmm, igen, igazad van. Ő sem várhat. Elhanyagolom, mert nem panaszkodik, de nem ezt érdemli. Egyáltalán nem lepődhetnék meg, ha egyszercsak ő is besokallna...
- Na ugye, kezded érteni. 
- Mindig is értettem, csak tudod, szorít az idő...
- Na jó, csak gondoltam, azért figyelmeztetlek. De most nem tartalak fel tovább. Köszönöm, hogy időt szakítottál rám, és ahogy megbeszéltük, tudod... 
- Ühüm...
- Akkor most menj el a tükör elől, és folytasd a tanulást!
- Oké. És.... köszi Lelkiismeretem!


3 megjegyzés:

Agni írta...

Ühüm..ismerős..Kitartás!!!

Detti írta...

Nagyon tetszett. Szuper bejegyzés!!! Sok kitartást! Már ott a fény az alagút végén!!!

Krinya írta...

Köszönöm a bíztatást, lányok!