Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. szeptember 26., vasárnap

Fecskék

Gyülekeznek a fecskék. A házunk előtti vezetékeken nagy a nyüzsgés. A gyerekek kiváncsian figyelik őket. Elgondolkozom, mennyire keveset is tudok róluk. Az odáig oké, hogy mennek melegebb éghajlatra. De tulajdonképpen hol is van az otthonuk? Hol érzik úgy, hogy hazaértek? Itt vagy ott? Ott, Afrikában is raknak fészket, vagy csak nyaralni mennek? Költői kérdések, mert ha annyira nagyon érdekelne, gugli, a barátom biztos szívesen válaszolna, de most erre nincs időm. Azt biztosan úgysem tudja ő sem, hogy vajon nekik is ilyen tudathasadást okoz-e ez a kétlakiság. Vagy az állatok kevesebbet gondolkoznak, egyszerűen csak elfogadják, hogy ez van? 
Választ nem fogok kapni, ezért nem is erőltetem tovább a kérdést. A gyülekezőt figyelve azonban átérzem a nagy utazás előtti készülődés izgalmát, és egy kicsit irigykedem. De jó lenne nekem is útrakelni! De én nem panaszkodhatom, már itt vagyok, a melegebb éghajlaton... Nem küldtek, magamtól jöttem :-D Csend a nevem!
Jó utat, kis vándorok, viszlát jövőre!


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Imádom a fecskéket!!! A kedvenc madaram :)))Ahogy ezt itt éppen írom, odakint fecserésznek az ablak alatt, és innen nincs vándorlás......itt maradnak télen-nyáron!!!! Otthon engem mindig elszomorított amikor láttam a nagy gyülekezőt, tornasorba állást a dróton. Igaz amikor megjöttek akkor pedig nagyon örültem Nekik. Itt ez az állapot állandó, és sokan fészkelnek a ház körül, hamarosan jönnek a fiókák is :)))