Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. augusztus 16., hétfő

Füge

Idén rengeteg fügénk is termett. A család sajnos nem eszi, én is csak mértékkel, ezért nekiálltam aszalni, hátha úgy nagyobb sikere lesz a gyerekek körében. Na, sikere az lett, csak nem a gyerekeknél. 3 álló napon keresztül aszaltam, és fél délután alatt be is dobtam mind. Egyedül. Tudjátok, hogy nehogy kárba vésszen, ha már senki más nem eszi :-)) Még nem mertem utánanézni, hogy hány kalóriát tartalmaz... Cukorról nem is beszélve. De nem csapta fel a cukromat, úgyhogy nagy baj nem lehet.
És legalább garantáltan bio.


4 megjegyzés:

Unknown írta...

Istenem....IMÁDOM a fügét!!!! Itt sajna nem sok van, mert az éghajlat nem a legjobb neki, így ritkán jutok hozzá.

Krinya írta...

Szívesen küldenék fénypostával :)) Itt meg nálunk szégyen-gyalázat, de kárbavész, a gyerekek fujjogják, nekem meg kiütötte a kezemet, amikor szedtem, úgyhogy nem merem nagyon enni... de azért becsületből elfogy egy-kettő :)) Kár, hogy mindenki olyan messze van :-((

Unknown írta...

Amikor ott nyaraltunk, engem el se lehetett a fügefáktól rángatni. Egyszer órákig zabáltam Sarti-ban egy fáról....a család már 5x végig járta a várost, és Én még mindig a fáról próbáltam a legelérhetetlenebb darabokat is lepecázni. Amúgy a nyaralás időpontjait is a füge érésének az időpontjára szoktuk rakni. Nagyon élvezem amikor már a hátam is ragacsos :)))))

Krinya írta...

:-)))